برگزاری کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در کراچی
کد خبر: 3658888
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

برگزاری کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در کراچی

گروه بین‌الملل: خانه فرهنگ ایران با همکاری حوزه علمیه جامعه المصطفی(ص)، کارگاه سبک زندگی قرآنی ـ اسلامی را با شرکت محصلان و معلمان مدارس کراچی، برگزار می‌کند.

کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در کراچیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرضا باقری، مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی پاكستان به منظور توسعه و تقویت همکاری‌های دوجانبه و ایجاد هماهنگی برای توسعه و گسترش تعاملات دینی ـ فرهنگی و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک، ضمن بازدید از حوزه علمیه جامعه المصطفی(ص) در كراچی با حجت‌الاسلام عقیل موسی، مدیر این حوزه دیدار و گفت‌وگو كرد.
 
عقیل موسی در این دیدار طی سخنانی به وضعیت و فعالیت‌های حوزه علمیه جامعه المصطفی(ص) اشاره کرد و خواستار همکاری‌های مشترک دوجانبه این حوزه با خانه فرهنگ ایران در كراچی شد.
 
در ادامه باقری، مسئول خانه فرهنگ كشورمان مطالبی درباره فعالیت‌های فرهنگی خانه فرهنگ ایران بیان و بر ضرورت همکاری‌های دینی و فرهنگی دوجانبه تأکید كرد.

وی در ادامه اظهار كرد: یکی از اهداف و وظایف اساسی خانه فرهنگ ایران، در کنار برگزاری برنامه‌های ملی و دینی و فرهنگی، ایجاد تعامل با مؤسسات و مراکز بومی كراچی برای تبادل تجربیات یکدیگر به ویژه در زمینه‌های آموزشی و تربیتی و همچنین انتقال ثمرات آن به نسل جوان مسلمان است.
 
باقری افزود: خانه فرهنگ ایران در كراچی در سال گذشته برنامه‌هایی را به صورت کارگاه‌های آموزشی با همکاری و مشارکت یکی از مؤسسات فرهنگی ـ اجتماعی بانوان كراچی آغاز كرد که ثمره و بازدهی آنها بسیار سودمند بودند.
 
وی ادامه داد: از جمله کارگاه یک روزه‌ای با شرکت حدود 60 نفر از بانوان فعال و برخوردار از تحصیلات عالی شهر کراچی به عنوان کارگاه سبک زندگی قرآنی ـ اسلامی در محل نمایندگی فرهنگی ایران برگزار شد و خانه فرهنگ ایران، پس از موفقیت این کارگاه، امسال کارگاه آموزشی دیگری برای آقایان در نظر گرفته است و تصمیم دارد با مشارکت و همکاری حوزه جامعه المصطفی(ص) و با شرکت محصلان و معلمان تعدادی از مدارس عصری کراچی، آن را برگزار كند/.

captcha