دومین کارگاه «خانواده و سبک زندگی قرآنی» در کراچی
کد خبر: 3679475
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
ایران برگزار می‌کند؛

دومین کارگاه «خانواده و سبک زندگی قرآنی» در کراچی

گروه بین‌الملل: دومین کارگاه آموزشی تربیتی «خانواده و سبک زندگی قرآنی اسلامی» به همت خانه فرهنگ ایران در کراچی، در این مرکز برگزار می‌شود.

دومین کارگاه «خانواده و سبک زندگی قرآنی» در کراچیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خانه فرهنگ ایران در کراچی؛ این کارگاه 22 دی‌ماه با همکاری جامعة الزهراء(س) کراچی برگزار می‌شود و قرار است 50 نفر از بانوان فعال عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در آن حضور یابند.

در همین راستا، محمدرضا باقری، مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی با طاهره فاضلی، رئیس حوزه علمیه بانوان جامعة الزهرا(س) و حجت‌الاسلام احمدعلی صادقی، همسر وی دیدار و در خصوص نحوه اجرا، طراحی و برنامه‌ریزی دومین کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی قرآنی اسلامی گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار چگونگی همکاری جامعة الزهرا(س) با خانه فرهنگ کراچی در برگزاری دو برنامه به مناسبت ولادت حضرت  فاطمه زهرا(س) و روز جهانی زن در محل نمایندگی فرهنگی ایران در کراچی نیز بررسی شد.

در پایان این دیدار قرار شد برنامه‌های بزرگداشت میلاد خجسته حضرت زهرا و روز جهانی زن به ترتیب ۱۸ و ۱۹ اسفندماه سال جاری در نمایندگی فرهنگی ایران در کراچی برگزار شود/. 

captcha