پیام تسلیت «عبدالهادی فقهی‌زاده» در پی درگذشت استاد فاطمیان
کد خبر: 3664502
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

پیام تسلیت «عبدالهادی فقهی‌زاده» در پی درگذشت استاد فاطمیان

گروه فعالیت‌های قرآنی: عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت استاد «سیدمهدی فاطمیان» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت استاد سید مهدی فاطمیان را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
«باسمه تعالی
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرام(الرحمن/ ٢٧-٢٦)
درگذشت استاد پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم سید مهدی فاطمیان را که عمر شریف خود را وقف قرآن کریم ساخت به جامعه قرآنی و فرهنگی کشور تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن بزرگوار را که منشأ آثار خیر فراوان بوده‌اند، از خداوند متعال خواستارم و برای بازماندگان معزی و شاگردان ایشان صبر و اجر جزیل مسالت می‌کنم».
یادآور می‌شود،  مراسم بزرگداشت استاد شاخص قرآنی و حافظ کل قرآن کریم زنده یاد سیدمهدی فاطمیان یکشنبه، ۲۸ آبان‌ماه همزمان با سالروز شهادت ثامن‌الحجج امام علی ابن‌موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برپا می‌شود.
یادآور می‌شود، سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم صبح پنجشنبه، ۲۵ آبان پس از یک دوره بیماری در بیمارستان سینا دار فانی را وداع گفت.
سیدمهدی فاطمیان متولد ۱۳۲۳ کرمانشاه، حافظ کل قرآن کریم بود. وی از سال ١٣٤٦ شروع به حفظ قرآن کریم کرد و در طول سالیان متمادی به آموزش حفظ برای گروه‌های مختلف پرداخت و مربیان حفظ بسیاری را تربیت کرد. وی نفر سوم مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل قرآن در سال ۶۳ بود.
captcha