ظهر دلنشین «سید مهدی فاطمیان» امروز برگزار می‌شود
کد خبر: 3675244
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
در آستانه چهلمین روز درگذشت؛

ظهر دلنشین «سید مهدی فاطمیان» امروز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: در آستانه چهلیمن روز درگذشت استاد «سیدمهدی فاطمیان» نشست ظهر دلنشین امروز به میزبانی ایکنا و با حضور خانواده، دوستان و شاگردان آن فقید برگزار می‌شود.

ظهر دلنشین «سید مهدی فاطمیان» امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ظهر دلشنین مرحوم «سیدمهدی فاطمیان» از اساتید برجسته حفظ قرآن کشورمان بعد از ظهر امروز، دوم دی‌ماه، ساعت 14 برگزار می‌شود.
این برنامه با حضور تعدادی از اعضای خانواده این استاد از جمله سیدحسن، سید محمد و سیدعلی فاطمیان برپا می‌شود، اساتید دیگری نظیر سیدرضا میرموسایی، مهدی عباسی و حسین طرقی نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

نشست ظهر دلنشین در سالن کنفرانس خبرگزاری ایکنا، واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، شماره ۸۵ برگزار می‌شود.

حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم ۲۵ آبان پس از یک دوره سخت بیماری در بیمارستان سینا دار فانی را وداع گفت.
او متولد ۱۳۲۳ كرمانشاه، حافظ کل قرآن كريم بود. وی از سال ۴۶ شروع به حفظ قرآن كريم كرد و برای حفظ از ترجمه مرحوم محمد كاظم معزی استفاده می‌كرد و اولين فردی بود كه قرآن را با شماره آيات با توجه به مفاهيم آن حفظ كرد و در طول ساليان متمادی به آموزش حفظ برای گروه‌های مختلف پرداخت و مربيان حفظ بسیاری را تربيت كرد. وی نفر سوم مسابقات بين‌المللی جمهوری اسلامی ايران در رشته حفظ كل قرآن در سال ۶۳ بود.

مطالب مرتبط
captcha