پیام تسلیت مهد قرآن در پی درگذشت «سیدمهدی فاطمیان»
کد خبر: 3664517
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

پیام تسلیت مهد قرآن در پی درگذشت «سیدمهدی فاطمیان»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهد قرآن با صدور پیامی درگذشت سیدمهد فاطمیان، عضو هیئت علمی مهد قرآن و پیشکسوت قرآنی کشورمان را به جامعه قرآنی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی‌الحائری، مؤسس و رئیس هیئت امنای مؤسسه مهد قرآن با صدور پیامی درگذشت معلم قرآن استاد سیدمهدی فاطمیان عضو هیئت علمی این مؤسسه را به جامعه قرآنی و اعضای مهد قرآن تسلیت گفت .
پیام تسلیت مهد قرآن در پی درگذشت «سیدمهدی فاطمیان»
متن این پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت مدرس فرزانه و حافظ کل قرآن کریم استاد سید مهدی فاطمیان که با رهنمودها و ایده‌های علمی، تخصصی و تجربی خود به عنوان عضو محترم هیئت علمی این مؤسسه در رشد و شکوفایی حافظان قرآن مهد قرآن در سراسر کشور و گسترش فرهنگ متعالی و معارف قرآنی اهل‌بیت(ع) در جامعه اسلامی ایران نقش برجسته‌ای ایفا نموده است را تسلیت می‌گویم.
خاطره تلاش‌های خالصانه این استاد پیشکسوت کلام نور و معلم با تقوای هیچ گاه از یاد خادمان قرآن فراموش نخواهد شد. اساتید، مربیان، حافظان و همه خادمان مؤسسه مهد قرآن در سراسر کشور با قرائت قرآن و هدیه به روح آن معلم و خادم تربیت یافته مکتب نورانی قرآن یادش را گرامی خواهند داشت از خداوند سبحان رحمت و غفران برای ایشان  و صبر و شکیبایی برای بازماندگان به ویژه خانواده معزز مسئلت می‌نمایم».
captcha