پیام تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در پی درگذشت «سیدمهدی فاطمیان»
کد خبر: 3665082
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

پیام تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در پی درگذشت «سیدمهدی فاطمیان»

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌‌نهاد: روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در پی درگذشت سید‌مهدی فاطمیان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان‌نیوز»، در پی درگذشت پیشکسوت، مدرس و حافظ کل قرآن کریم، استاد سید‌مهدی فاطمیان که عمری را در راه ترویج معارف کلام خدا و علوم اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع)، صرف کرد روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور پیامی را ضمن همدردی و تسلیت صادر کرد.

«انّا لله وانّا الیه راجِعون»

در هنگامه سالروز رحلت جانسوز خاتم النبیین، حضرت محمد امین (ص)، صاحب اعجاز قرآن مبین، درگذشت یاری دیرین برای اهل ایمان، معلم قرآن، استاد سیدمهدی فاطمیان، داغ مصیبت‌مان را افزون نمود.

تربیت چهره‌های قرآنی رشید و بالنده، نشر فرهنگ و معارف جاودانه قرآنی، قضاوت عادلانه در میان برترین‌های قرآنی عالم اسلام، حفظ آیات نورانی کتاب آسمانی قرآن مبین در حریم قلب و اندیشه و آموزش این کتاب آسمانی به تشنگان معرفت جلوه‌هایی از روح معنویت جاری در زندگی و گواهی بر حرکت ایشان در مدار معارف قرآن و عترت است که بی‌تردید ماندگار و پایدار خواهند ماند.

بدینوسیله درگذشت خادم‌القرآن، استاد سیدمهدی فاطمیان، را به خانواده گرانقدر ایشان، شاگردان و آشنایان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه مسءلت می‌نماییم».

captcha