عرضه 3 اپلیکیشن جدید قرآنی در پلی استور
کد خبر: 3688277
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

عرضه 3 اپلیکیشن جدید قرآنی در پلی استور

گروه بین‌الملل: فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور (Google Play Store) سه اپلیکیشن جدید قرآنی با هدف کمک به کاربران برای حفظ و قرائت قرآن عرضه کرده است.

معرفی 3 نرم‌افزار جدید قرآنی گوشی‌های هوشمندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری almogaz.com؛ پیشرفت تکنولوژی و همراهی آن با برنامه‌های روزانه مسلمانان در حفظ و قرائت قرآن کریم، تولیدکنندگان فضای دیجیتال را به سمت تولید نرم‌افزارهایی با کاربری آسان سوق داده است.

در همین راستا، فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور (Google Play Store) سه نرم‌افزار جدید قرآنی عرضه کرده که این نرم‌افزارها به کاربران می‌کند که به آسانی و سهولت اقدام به حفظ و قرائت قرآن کنند.

نرم‌افزار آیه؛

نرم‌افزار «آیه» یک نرم‌افزار یکپارچه از قرآن کریم است که با کاربری آسان و زیبایی ظاهری مخاطب را برای استفاده از آن جذب می‌کند. این نرم‌افزار دارای رنگ‌های روشن به منظور ایجاد ارتباط آسان در استفاده کاربر است.

این نرم‌افزار منتخب بهترین نرم‌افزارقرآنی و برنده جایزه بین‌المللی قرآن کریم کویت شد وتولید کننده آن مرکز مطالعات قرآنی «تفسیر» ریاض است.

نرم‌افزار «مصحف»؛

نرم افزار «مصحف» نرم افزار دیگری است که به صورت ساده و آسان بدون اتصال به اینترنت قابلیت شنیدن آیات توسط قاریان مختلف به روایت‌های مختلف را دارد و به منظور حفظ آیات قرآن کریم، قابلیت تکرار آیات را در خود جای داده است.

سایر امکانات این نرم‌افزار شامل جست‌وجوی آیات براساس واژگان قرآن، 10 تفسیر کامل از قرآن کریم، تغییر ابعاد متن قرآن و تنظیم نور صفحه برای قرائت روزانه و شبانه اشاره کرد.

نرم‌افزار مصحف تجوید رنگی همراه با تفسیر؛

نرم‌افزار «مصحف تجوید رنگی همراه با تفسیر» از دیگر نرم‌افزارهای قرآنی است که در فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور (Google Play Store) عرضه شده است و قابلیت‌های مختلفی از جمله عدم نیاز اتصال به اینترنت، تطابق این نرم افزار با مصحف تجویدی رنگی مکتوب، معانی واژگان و تفسیر آسان قرآن کریم است.

از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان دعای ختم قرآن، احادیث نبوی درباره قرائت قرآن و امکان جستجوی آیات اشاره کرد که توسط شرکت «simppro» طراحی و تولید شده است.

این نرم‌افزارها، سال گذشته میلادی تولید و از طریق فروشگاه اینترنتی «google play store» قابل دسترسی و دانلود است/.

معرفی 3 نرم‌افزار جدید قرآنی گوشی‌های هوشمند

 

معرفی 3 نرم‌افزار جدید قرآنی گوشی‌های هوشمند

captcha