گردهمایی حامیان فلسطین در سوریه+عکس
کد خبر: 3694744
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

گردهمایی حامیان فلسطین در سوریه+عکس

گروه بین‌الملل - به مناسبت جنبش مردم فلسطین علیه اشغالگران، مراسم «قدس پایتخت ابدی فلسطین» در سوریه برگزار شد.

گردهمایی حامیان فلسطین در سوریه+عکسبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ بنابر دعوت جمعیت دوستی ایران و فلسطین و کمیته فعالیت‌های جوانان و دانشجویانِ یازدهمین کنفرانس قدس «جوانان فلسطین»، محمدهادی تسخیری، وابسته فرهنگی ایران در مراسمی که برای بزرگداشت جنبش مردم فلسطین علیه اشغالگران و سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار شده بود، شرکت کرد.

این مراسم با قرائت فاتحه برای شادی ارواح شهدای انقلاب اسلامی و محور مقاومت و نواختن سرود سه کشور سوریه ایران و فلسطین آغاز شد و پس از آن، خانم اسماء حسین، معاون رئیس کمیته جوانان و دانشجویان فلسطین و مسئول کمیته حمایت از خانواده‌های شهدا و ایتام در جمعیت دوستی پیرامون اهداف کنفرانس جوانان فلسطین گزارشی ارائه كرد.

در ادامه، فیلم کوتاهی درباره واقعیت کنونی مردم فلسطین و توطئه‌هایی که علیه آنها اجرا می‌شود، نمایش داده شد.

سپس جلسه با سخنرانی البحیصی، رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین درباره پایبندبودن به راه و روش مقاومت برای آزادی فلسطین و تقدیر و تشکر از جمهوری اسلامی ایران با خط مشی ترسیم‌شده توسط امام خمینی(ره) و تداو‌م یافته امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که محور مقاومت را تقویت می‌بخشد، ادامه یافت.

سخنران بعدی حسام السمان، رئیس حزب بعث(دفتر دمشق) بود که در مطالب خود از جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم تشکر و نقش بارز ایران و محور مقاومت را در پیروزی‌های اخیر سوریه تشریح كرد.

عباس آذرنیا، کارشناس سیاسی و مسئول پرونده فلسطین در سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنان خود، بر ادامه حمایت و پشتیبانی ایران از مسئله فلسطین تا زوال رژیم غاصب، تأکید كرد.

آخرین سخنران کمال الحصان، عضو رهبری نیروهای الصاعقه و نماینده گروه‌های فلسطینی بود كه ضمن تأكید بر خط مقاومت در مبارزه با دشمن از جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در پایان ضمن خواندن قطعنامه این همایش، از برخی با اهدای لوح ویژه از فعالان فلسطینی در زمینه‌های علمی، هنری و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

گردهمایی حامیان فلسطین در سوریه+عکس

captcha