خوشا عشقی که آغازش تو باشی
کد خبر: 3711143
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

خوشا عشقی که آغازش تو باشی

کانون خبرنگاران نبأ ــ برخلاف برخی از زوج‌هایی که تراز عشق به همدیگر را در گسترده‌تر کردن پکیج‌های تشریفاتی مراسم عروسی خود می‌سنجند، هستند جوانانی که فارغ از این دلبستگی‌های دنیا، تمام هم و غمشان این است که بتوانند آغاز زندگی شان در یک زمان و مکان مقدس شکل گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، پکیج روز اول آتلیه: ۱۰ میلیون تومان، پکیج روز دوم: ۵ میلیون، آرایشگاه: ۲ میلیون، ماشین، ۱ میلیون، تالار: ۳۰ میلیون و ...، این‌ها صورتحساب ساده‌ای از برخی مراسم‌های عروسی زوج‌های امروزی است که دور از اهداف واقعی عروسی و ازدواج، زندگی را گونه‌ای دیگر شناخته اند و برتری زندگی را به بالاتر بودن رقم صورتحساب‌های برنامه‌های آغازین زندگی مشترک می‌دانند، آن‌ها تراز عشق به همدیگر را در گسترده‌تر کردن پکیج‌های تشریفاتی مراسم عروسی خود می‌سنجند، گمانشان این است که هرچه رقم‌ها بالاتر رود؛ عشقشان پایدارتر است.
اما در این میان هستند جوانانی که فارغ از این دلبستگی‌های دنیا، تمام هم و غمشان این است که بتوانند آغاز زندگی شان در یک زمان و مکان مقدس شکل گیرد، علی کاهه یکی از جوانان انقلابی شهر پاکدشت است که با برنامه ریزی‌هایی قبلی محفل جشن زینبیه این شهرستان را تبدیل به جشن آغازین زندگی خود کرد.
وی که بسیار از این مدل جشن خرسند بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، درباره مهمانان این مراسم گفت: به اتفاق عروس خانم بر آن شدیم تا نیمی از مهمانان به دعوت ما باشند و نیم دیگر مهمان امام زمان (عج) باشند که برای جشن این هیأت وارد مراسم می‌شوند.

خوشا عشقی که آغازش تو باشی
آقا داماد که از مادحین اهل بیت می‌باشد، افزود: شعری در مدح بزرگترین معشوق هستی، سید و سالار شهیدان هست که در اکثر مراسم‌های جشن آن را می‌خوانم و آرزویم این بود که فرصتی فراهم شود تا در جشن عروسی خودم این شعر را بخوانم که الحمدالله این مهم محقق شد.
عروس و داماد که خود در یکی از مشاغل مرتبط با برنامه‌های عروسی مشغول هستند، به دور از تشریفات مرسوم امروزی و با یک خودروی ایرانی به مراسم جشن آمدند و آغاز زندگی شان را با ذکر ائمه و با حضور دلدادگان مهدوی و عاشقان اهل بیت و در شب ولادت منجی عالم بشریت رقم زدند.
علی هدف از برگزاری این مدل جشن را، اثبات شکل گیری ازدواج آسان دانست و گفت: امیدوارم جوانان به زندگی سخت نگیرند و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن مبنی بر اشرافیگری قرار نگرفته و با توسل به اهل بیت زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فهیمه
|
Sweden
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۲
0
0
جالب بود،خوشبخت بشوند
captcha