ظالم مورد اعتماد نیست
کد خبر: 3713307
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

ظالم مورد اعتماد نیست

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه دشمن، دشمن است و بدعهدی کار اوست به آیات قرآن اشاره کرد و افزود: به کسانی که اهل ظلم هستند نباید اعتماد کرد.

ظالم مورد اعتماد نیست

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام عباس مرادی، امام جمعه موقت پاکدشت ظهر امروز، 21 اردیبهشت در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت با توجه به خروج آمریکا از برجام سخنان رهبری را یادآور شد و گفت: وقتی مذاکره ای شکل می گیرد نباید از توانایی های داخلی غافل شد، باید در مذاکرات دقت کافی داشت، محکم کاری کرد و تضمین مورد اعتماد گرفت.
وی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و بدعهدی کار اوست به آیات قرآن اشاره کرد و افزود: به کسانی که اهل ظلم هستند نباید اعتماد کرد.
خطیب جمعه پاکدشت با اذعان به اینکه این رفتار برای ما تعجب نداشت، تصریح کرد: انتظاری غیر از این از شیطان بزرگ نداشیم.
وی ابراز کرد: دولت آمریکا خودش را از برجام خارج کرد، بارها دروغ گفت و توهین و افترا به ملت ما بست.
حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: اکنون اگر با اروپا قرار بر مذاکره شد هرچند که اعتمادی به آنها هم نیست، باید دقت مضاعف به خرج داد و تضمین لازم گرفته شود.
وی با اشاره به افتضاح سامانه گنبد آهنین اسرائیل، رژیم غاصب صهیونیست ها را مدعی دولت بزرگ و گردن کلفت منطقه خواند و افزود: آنها انتظار دارند که دیگران کاری نکنند ولی خودشان اجازه تهدید و زورگویی داشته باشند.
امام جمعه موقت پاکدشت در پایان خطاب به صهیونیستها متذکر شد: اسرائیل بداند بلاد اسلامی در برابر آنها کوتاه نخواهد آمد و مصداق آیات شریفه قرآن اگر موشکی سمت مسلمانان زده شود، موشک به سمت خودتان خواهد آمد.

محمد فرخی

انتهای پیام

 

captcha