المساجد؛ اپلیکیشن اطلاعات 1500 مسجد کویت
کد خبر: 3717682
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

المساجد؛ اپلیکیشن اطلاعات 1500 مسجد کویت

گروه بین‌الملل _ فهد عفاسی، وزیر دادگستری، اوقاف و امور اسلامی کویت از طراحی و عرضه اپلیکیشن «المساجد» که دربردارنده اطلاعات 1500 مسجد این کشور است، خبر داد.

اوقاف کویت اپلیکیشن 1500 مسجد را عرضه کرد
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری www.enferaad؛ فهد عفاسی در این باره گفت: این اپلیکیشن به همت بخش مساجد وزارت اوقاف کویت طراحی و تولید شده و قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند را دارد.
 
وی با اشاره به این که این نرم‌افزار دربردارنده اطلاعات بیش از 1500 مسجد در سراسر کویت است، گفت: طراحی این نرم‌افزار بیانگر میزان اهتمام وزارت اوقاف کویت برای توسعه فعالیت‌های خود در بخش‌های مختلف است که امور مساجد یکی از این فعالیت‌ها است.

فهد عفاسی تصریح کرد: طراحی و تولید این نرم‌افزار می‌تواند عامل افزایش توانمندی مساجد برای انجام مأموریت خود به بهترین شکل ممکن باشد.

وی در ادامه تبیین کرد: این اپلیکیشن دربردارنده تعیین موقعیت جغرافیایی مساجد در استان‌های شش‌‌گانه کویت و اطلاعات جامعی درباره فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در آن‌ها است.
 
این مقام کویتی در پایان از مخاطبان این نرم‌‌افزار خواست توصیه‌های خود را برای بهبود و توسعه عملکرد آن در اختیار امور مساجد وزارت اوقاف کویت قرار دهند.

انتهاى پیام
captcha