بحرین میزبان کنفرانس کارفرمایان و سرمایه‌گذاران عرب
کد خبر: 3725756
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

بحرین میزبان کنفرانس کارفرمایان و سرمایه‌گذاران عرب

گروه بین‌الملل ــ هجدهمین کنفرانس کارفرمایان و سرمایه‌گذاران عرب در بحرین زیر نظر «حمد بن عیسی» پادشاه این کشور در نیمه دوم سال 2019 برگزار می‌شود.

 بحرین میزبان کنفرانس کارفرمایان و سرمایه‌گذاران عرب

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسکای‌نیوز؛ کنفرانس کارفرمایان و سرمایه‌گذاران جهان عرب با شعار «سرمایه‌گذاری در آینده اقتصاد عربی» و با مشارکت وزرای کشورهای مختلف عربی، مسئولان و کارفرمایان، سازمان‌ها و بخش‌های اقتصادی بین‌المللی برگزار می‌شود.
در همین راستا «سمیر عبدالله ناس» رئیس اتاق صنایع و بازرگانی بحرین ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های پادشاه این کشور در جهت برگزاری کنفرانس مذکور تصریح کرد: این کنفرانس نشان‌دهنده حمایت بحرین از رشد حرکت اقتصادی و همکاری‌های اقتصادی میان کشورهای عربی است.
وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از همکاری اتاق بازرگانی بحرین در برپایی این کنفرانس با مشارکت تعدادی از هیأت‌های عربی و در رأس آن‌ها اتحادیه عرب و مؤسسه عربی تضمین سرمایه‌گذاری و اتحادیه اتاق‌های بازرگانی عربی گفت: قراردادهای همکاری با همه این ادارات و مؤسسات با تأکید بر اهمیت نقش کارفرمایان عرب در رشد و توسعه سرمایه‌گذاری‌ بین کشورهای عربی منعقد خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی بحرین در ادامه با اشاره به اهمیت این کنفرانس در تحولات مهم سرمایه‌گذاری، روابط اقتصادی و سیاست اقتصادی در جهان عرب، تأکید کرد: هدف این کنفرانس معرفی فرصت‌ها و امکانات سرمایه‌گذاری در کشورهای عربی و غنی کردن گفتمان بین بخش‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران در کشورهای عربی است.
برگزاری نشست‌های اقتصادی و نمایشگاه طرح‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت هیأت‌های توسعه سرمایه‌گذاری از جمله فعالیت‌های این کنفرانس است.
انتهای پیام

captcha