یادواره 11 شهید مدافع وطن در کوهبنان
کد خبر: 3733797
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

یادواره 11 شهید مدافع وطن در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و 11 شهید مرزبان با حضور جمعی از بسیجیان و پاسداران، خانوادهای معزز شهیدان و ایثارگران در جوار گلزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس کوهبنان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و 11 شهید مرزبان با حضور جمعی از بسیجیان و پاسداران، خانوادهای معزز شهیدان و ایثارگران در جوار گلزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس کوهبنان استان کرمان به همت هیئت مذهبی بنی‌الزهرا(س) تکیه شهید روح‌الامینی کوهبنان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کوهبنان گفت: شهیدان شاهدان زنده تاریخ هستند که در جوار رحمت الهی از بهترین نعمات برخوردارند و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب همه ما مدیون خون شهیدان هستیم.
وی بیان کرد: ما در این مراسم میهمان شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه شهدای مرزبان کشور هستیم؛ شهیدانی که در لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش، عاشقانه و داوطلبانه برای دفاع از مرزهای عزت و شرف، لباس رزم به تن کردند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.
حجت‌الاسلام با تأکید بر اینکه در برابر خون شهدا وظیفه ما سنگین است و باید اعمال و رفتار ما طبق خواسته و وصیت‌نامه شهدا باشد، عنوان کرد: شهیدان با اموات تفاوت زیادی دارند چون متنعم از رزق الهی هستند و حساب ویژه‌ای نزد خداوند متعال دارند، پس مشکلات و گرفتاری‌های خود را نزد این اولیای الهی بیاورید تا جواب بگیرید.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کوهبنان گفت: در عصر ما باب شهادت باز شد، شهید حججی به‌عنوان اسوه و الگوی شهدای مدافع حرم است؛ جوانان و نوجوانان کشور در نظر داشته باشند که با توجه به دسیسه‌های دشمنان و شیطنت‌های گسترده آنان در فضای مجازی می‌توان همچنان پاک ماند و سعادتمند شد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha