جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام جوادالائمه(ع)
کد خبر: 3738136
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام جوادالائمه(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) در شام شهادت باب‌المراد، حضرت امام جواد(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری شب گذشته، 21 مردادماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) در شام شهادت باب المراد، حضرت امام جواد(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری شب گذشته، 21 مردادماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد برگزار شد.

در این جلسه نورانی که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی و محمد علیزاده، استاد و مدرس قرآن برگزار شد، محسن امامی، مفسر قرآن به شبهاتی در خصوص سیره امام جواد(ع) پاسخ گفت و مهرداد نظامی، قاری و مدرس قرآن پیش از تلاوت خود به بیان نکات اخلاقی و استفاده نادرست از فضای مجازی پرداخت.

همچنین در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی مثمر، دشتبان، اردلان و قاریان نوجوان سیدحمزه موسوی و سید محمدصالح موسوی به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان مختار دهقان، قاری بین‌المللی و همسفر شهدای قرآنی در حج خونین سال 94 به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه یوسف و سوره مبارکه اعلی پرداخت که با استقبال فراوان حاضران در مجلس روبه ‌رو شد.
یادآوری می‌شود، جلسه آینده 28 مردادماه با حضور قاریان ممتاز بین ‌المللی و کشوری و از ساعت 20:30 در انتهای بلوار فرامرز عباسی، بهاران ۵(خیابان فجر)، فجر 6 پلاک10 برگزار می‌شود.

ابراهیم الهی

انتهای پیام

captcha