بهره‌مندی دانشجویان از کتابخانه مجازی
کد خبر: 3754496
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
طغرانگار عنوان کرد؛

بهره‌مندی دانشجویان از کتابخانه مجازی

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان گفت: به دنبال این هستیم که کتابخانه مجازی دانشگاه زنجان را نیز با انعقاد قراردادی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار بدهیم.

بهره‌مندی دانشجویان از کتابخانه مجازیحسن طغرانگار در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: گران بودن قیمت کتاب در میزان مطالعه و اقتصاد حوزه فرهنگ تأثیرگذار است و سبب شده تا چرخ اقتصاد کتاب به خوبی نچرخد.
وی با اشاره به اینکه گران شدن کتاب حتی در کشورهای پیشرفته نیز اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: گران بودن کتاب از طرفی موجب رونق کتابخانه‌های عمومی می‌شود و حتی کیفیت کتاب‌ها نیز می‌تواند تا حدودی بالا رود.
رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان اظهار کرد: نیاز به مطالعه نیز باید در کشور افزایش یابد و اینکه هر فردی احساس کند که اگر نیاز به آگاهی بیشتری در زمینه مسئله‌ای دارد باید به کتاب رجوع کند.
وی خاطرنشان کرد: ابزار‌های رقیب کتاب شامل شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، باعث ایجاد یک آشفتگی در ذهن مخاطب می‌شوند چرا که اطلاعات را در حجم وسیع و آشفته در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد، در حالی که کتاب یک آرامش خاطر و اطمینان را در مخاطب ایجاد می‌کند.
طغرانگار در خصوص کتابخانه دانشگاه علمی‌کاربردی افزود: بر روی کتابخانه این دانشگاه حساسیت بالایی داریم و به دنبال این هستیم که کتابخانه مجازی دانشگاه زنجان را نیز با انعقاد قراردادی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار بدهیم.
انتهای پیام
captcha