جمهوری اسلامی، تفکر آزادگی را به دنیا صادر می‌کند
کد خبر: 3766485
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

جمهوری اسلامی، تفکر آزادگی را به دنیا صادر می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان کفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در حفاظت از مرزهای جغرافیایی، بلکه در صدور انقلاب، تفکر آزادگی، ایستادگی و دین‌محوری نیز موفق بوده‌ است.

جمهوری اسلامی، تفکر آزادی و دین‌محوری را به دنیا صادر می‌کندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام‌ حسن بیگدلی در سخنرانی پیش ‌از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی تاریخ انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم، می‌بینیم هر زمان برای یاری خدا گام برداشته‌ایم، خداوند باری‌تعالی نیز ما را در آن نقطه یاری کرده‌ است.
بیگدلی تصریح کرد: دنیا برای شکست انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی مقابل ایران صف‌آرایی کرده بود تا ملت ایران را به زمین بزند اما با همه این فتنه‌ها و توطئه‌ها، امسال به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسیده‌ایم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه یادآور شد: در زمان صدر اسلام در شعب ابی‌طالب، پیامبر گرامی اسلام (ص) با همه سختی‌ها ایستادگی کردند و به نصرت الهی دست یافتند؛ باور به نصرت الهی امری بسیار مهم و ضروری است که اگر کسی بدان باور نداشته باشد، بازنده ‌خواهد بود.
بیگدلی افزود: امروز با نگاهی به وضعیت داخل و خارج از کشورمان، در می‌یابیم که جمهوری اسلامی ایران نه تنها در حفاظت از مرزهای جغرافیایی، بلکه در صدور انقلاب، تفکر آزادگی، ایستادگی و دین‌محوری نیز موفق بوده‌ است.
این مسئول دین را مظهر قدرت‌سازی و عزت‌سازی خواند و گفت: امروز تفکر بسیجی توانسته مرزهای به ظاهر مستحکم را بشکند، بسیجی که امروز در صحنه حضور دارد دشمن و دوست را به درستی می‌شناسد، در نتیجه نشان داده که بسیجی می‌تواند به اوج نیز دست یابد.
وی با اشاره به ایکه هفت نقطه استراتژیک در دنیا وجود دارد، تصریح کرد: دو نقطه در ایران شامل تنگه هرمز و جزایر سه‌گانه و تنگه باب‌المندب در یمن است که موقعیت این تنگه بسیار مهم بوده و دشمن به خوبی از این موضوع آگاه است.
بیگدلی تصریح کرد: یمن فقیرترین کشور دنیا است، به‌ طوری‌ که مردم و بسیجیان و مبارزان یمن در طی یک روز تنها یک وعده غذا می‌خورند و این در حالی است که بزرگ‌ترین ذخایر نفتی در این کشور وجود دارد که میزان آن از ذخایر عربستان نیز بیشتر است.
وی در ادامه گفت: امروز ولایت نه تنها مظلوم نیست، بلکه در اوج قرار دارد، وقتی با ایمان به نصرت الهی از دشمن نهراسیم و در صحنه حضور یابیم دشمن ذلیل و خار خواهد شد.
بیگدلی یادآور شد: همه معتقدیم که مشکلات امروز کشور قابل حل است. بخش کوچکی از این مشکلات مربوط به موضوع تحریم‌ها می‌شود اما بخش اعظم آن داخلی است و نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی درست است و مسئولان در این بخش باید با مردم صادق باشند. انقلاب اسلامی حفاظت و نگهبانی می‌خواهد و حفظ آن بر همگان واجب است.
انتهای پیام
captcha