عزت و مقاومت ملت ایران نتیجه تفکر بسیجی است
کد خبر: 3766489
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

عزت و مقاومت ملت ایران نتیجه تفکر بسیجی است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سلطانیه گفت: تکلیف‌گرایی، مردمی و پیشرو بودن و جرئت کارهای بزرگ از دلایل توفیقات بسیج بوده و عزت و مقاومت ملت ایران نتیجه تفکر بسیجی است.

عزت و مقاومت ملت ایران نتیجه تفکر بسیجی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلطانیه اظهار کرد: پیامبر اعظم بهترین الگو برای مومنان است و خداوند موجودی برتر از حضرت پیامبر خلق نکرده است.
امام جمعه سلطانیه با تبریک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام صادق(ع) گفت: مربی پیامبر خداوند متعال است و اخلاق پیامبر قرآنی بود و اگر قرآن به شکل انسان مجسم شود، پیامبرگونه خواهد بود.
وی به روز اخلاق و مهرورزی اشاره و گفت: مکارم اخلاقی بالاتر از محاسن اخلاقی است و در واقع هر کاری که نوعی ایثار و از خودگذشتگی و بزرگواری در آن باشد مکارم اخلاقی است.
حسینی‌نسب با گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت به معنای دست کشیدن از اعتقادات همدیگر نیست بلکه به معنای اتحاد در اصول مشترک است و مسلمانان باید در برابر دشمنان، یک امت واحد باشند.
امام جمعه سلطانیه با تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اخلاقی و مفاسد اقتصادی گفت: محاکمه مفسدان سطح پایین لازم اما کافی نیست، بلکه محاکمه این مفسدان باید سرنخی برای دسترسی به دانه درشت‌ها و مدیرانی باشد که با اقدامات غلط یا غیرقانونی بستر فساد و اختلاس را فراهم کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است و مفسدان اقتصادی هم نقش مهمی در این جنگ دارند، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی برای شکست دشمن اتحاد و یکصدایی لازم است و پیروزی در دفاع مقدس هشت ساله ثمره ایستادگی ملت و مسئولان در برابر دشمن متجاوز بود.
حسینی‌نسب خاطرنشان کرد: عده‌ای با احتکار و اخلال در بازار به دشمن خدمت می‌کنند و با افزایش قیمت ارز قیمت‌ها را بالا می‌برند اما با کاهش قیمت ارز، قیمت‌ها را پایین نمی‌آورند و اگر با مدیرانی که زمینه‌ساز فساد بودند برخورد نشود، محاکمه اخلالگران درجه دوم نتیجه نخواهد داد.
وی با تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج و با بیان اینکه بسیج میوه درخت انقلاب اسلامی است، گفت: تکلیف‌گرایی، مردمی و پیشرو بودن و جرئت کارهای بزرگ از دلایل توفیقات بسیج است و عزت و مقاومت ملت ایران نتیجه تفکر بسیجی است.
امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید شهریاری دانشمند بسیجی و هسته‌ای و با بیان اینکه این شهید از افتخارات استان زنجان است، اضافه کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای برای جلوگیری از رشد علمی ایران اسلامی بود.
حسینی‌نسب بیان کرد: وقتی ترامپ می‌گوید قتل خاشقچی مهم نیست بلکه پول عربستان مهم است نشانگر این است ترور، منطق آمریکا و حامیانش است و شعار مبارزه با تروریسم دروغی بیش نیست و تقسیم‌بندی تروریسم به خوب و بد نشانگر جدی نبودن آمریکا و غرب در مبارزه با تروریسم است.
امام جنعه سلطانیه ادامه داد: آمریکا با پول عربستان در خاورمیانه جنایت می‌کند و قتل خاشقچی و جنایت در یمن رسوایی بزرگ برای مدعیان مبارزه با تروریسم است.
وی ۱۶ ربیع‌الاول سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در اسلام توسط پیامبر اسلام بعد از هجرت در مدینه را گرامی داشت و گفت: اقامه نماز جمعه در نخستین جمعه بعد از هجرت نشانگر اهمیت نماز جمعه به عنوان قرارگاه تبیین، بصیرت و محل امید مومنان و یاس دشمنان است.
انتهای پیام
captcha