۱۲۶ شهید ورزشکار در استان زنجان
کد خبر: 3768737
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

۱۲۶ شهید ورزشکار در استان زنجان

گروه اجتماعی - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اخلاق پهلوانی در جامعه گفت: استان زنجان 3000  شهید در دوران دفاع‌مقدس تقدیم جمهوری اسلامی کرده است که ۱۲۶ نفر از این شهدا ورزشکار بودند.

126 نفر از شهدای استان زنجان ورزشکار بودندبه گزارش ایکنا از زنجان، علی خلیلی شامگاه شنبه، 10 آذرماه در یادواره شهدای ورزشکار استان زنجان (شهیدان ابراهیم اصغری و اصغر محمدیان) که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت مهم در جامعه به شمار می‌آید تا نسل‌های جدید با ارزش‌های انسانی آشنا شوند.
وی به ضرورت تعمیق بخشیدن به ارزش‌های اخلاقی در جامعه تأکید کرد و افزود: همه اقشار جامعه به‌خصوص ورزشکاران باید پیرو راه و سیره شهدا باشند و از فرهنگ ایثار و شهادت به درستی حفظ و حراست کنند.
خلیلی تصریح کرد: حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت بر هر کسی واجب و ضروری است، زیرا با پیروی از این فرهنگ می‌توان به اهداف والا در جامعه دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: با پیروی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان ورزشکارانی با منش و اخلاق پهلوانی را تربیت کرد و این ویژگی‌های اخلاقی را به نسل‌های بعد انتقال داد.
این مسئول یادآور شد: استان زنجان 3000  شهید در دوران دفاع‌مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که ۱۲۶ نفر از این شهدا ورزشکار بودند که باید این شهدا به درستی در عرصه ورزش استان معرفی شوند.
انتهای پیام
captcha