ضرورت آگاهی با محتوای متعصبانه سرود اسرائیل
کد خبر: 3775762
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
نماینده مصری تأکید کرد:

ضرورت آگاهی با محتوای متعصبانه سرود اسرائیل

گروه بین‌الملل ـ ریاض عبدالستار، نماینده پارلمان مصر بر ضرورت تدریس سرود به ظاهر ملی اسرائیل در مدارس کشورهای اسلامی با هدف آشنایی دانش‌آموزان مسلمان با محتوای متعصبانه نفرت‌انگیز تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «إرم نیوز»؛ ریاض عبدالستار، در صفحه شخصی خود در فیسبوک باطرح این پرسش که چرا سرود ملی اسرائیل در مدارس کشورهای اسلامی آموزش داده نمی‌شود؟، گفت:  دانستن یک چیزی بهتر از جهل  و ناآگاهی نسبت به آن است.

وی افزود: آشنایی با محتوای این سرود سبب می‌شود که مسلمانان دشمن خود را بشناسند و برای مقابله با آن آماده شوند.
 
ریاض عبدالستار تصریح کرد: ما باید سرود به ظاهر ملی اسرائیل که در مناسبت‌ها، اعیاد، استقبال از رؤسا و سفیران کشورهای خارجی از جمله سفرای عرب‌ پخش می‌شود را به طور دقیق و لفظ به لفظ ترجمه کنیم.
 
این نماینده پارلمان مصر در ادامه این پرسش را مطرح کرد که چرا جریان‌هایی از جمله صهیونیست‌ها بر مسلمانان فشار می‌آورند که روش‌های آموزشی و تفسیر برخی آیات قرآن را اصلاح کنند، اما تغییر سرود ملی و رسمی خود را به هیچ وجه مطرح نمی‌کنند؟
 
عبدالستار همچنین در مورد محتوای سرود اسرائیل و اینکه چرا اسرائیلی‌ها این سرود را که دارای شعارهای دینی کینه‌توزانه و نفرت‌انگیز است برای خود انتخاب کرده‌اند، سؤال‌هایی را مطرح کرد و در ادامه سرود اسرائیل به زبان عبری و ترجمه لفظی آن به زبان عربی را ارائه داد.
 
وی در پایان نوشت: سؤالی که شایسته طرح است این که تروریست‌های اصلی و افراط‌گرایان چه کسانی هستند؟ آیا آن‌ها مسلمان هستند یا یهودی؟
 
انتهای پیام
captcha