لزوم توجه به مبانی فکری امام راحل در تدوین سند الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت
کد خبر: 3776174
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

لزوم توجه به مبانی فکری امام راحل در تدوین سند الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر توجه به مبانی فکری امام راحل در تدوین سند الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت تأکید کرد و گفت: در این سند به مولفه‌هایی همچون راهکارهای تقویت امنیت کشور در ابعاد مختلف و تقویت اخوت اسلامی و دینی میان مردم باید توجه شود.

لزوم توجه به مبانی فکری امام راحل در تدوین سند الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفتبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری 6 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان دست از دشمنی با نظام اسلامی برنمی‌دارند اما سند الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت می‌تواند کشور را تا 50 سال آینده از مشکلات نجات دهد.
وی به بهره‌مندی از مبانی فکری امام خمینی‌(ره) در تدوین سند الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی پیشرفت تأکید کرد و گفت: توجه به وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راح‌ از جمله عواملی است که در گفتمان سازی این سند بسیار حایز اهمیت است و باید در تدوین نهایی الگو به مولفه‌های آن پرداخته شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان ادامه داد: در همه جای دنیا، انقلاب اسلامی ایران را با نام امام راحل می‌شناسند و وصیت‌نامه ایشان منشور حرکت نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت در تدوین متن نهایی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت به کاملترین شکل ممکن بهره برد.
وی بیان کرد: لازم است در این سند به مولفه‌هایی همچون راهکارهای تقویت امنیت کشور در ابعاد مختلف، تقویت اخوت اسلامی و دینی میان مردم، مسئله وقف و فعالیت‌های خیرخواهانه و همچنین حضور پرشور جوانان در صحنه اداره جامعه، بیش از پیش توجه شود.
صفی‌یاری با اشاره مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور افزود: این درحالی است که مردم بر خیال خام دشمن که نابودی انقلابی اسلامی بود خط بطلان کشیده و چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام‌تر جشن خواهند گرفت.
انتهای پیام
captcha