فریاد‌ زنجانی‌ها برای رهایی مظلومان از چنگال استکبار
کد خبر: 3815963
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

فریاد‌ زنجانی‌ها برای رهایی مظلومان از چنگال استکبار

گروه سیاست و اقتصاد - مردم پایتخت شور و شعور حسینی امروز برای عزت مسلمانان و رهایی قدس شریف از چنگال استکبار فریاد آزادی سر دادند.

فریاد‌ زنجانی‌ها برای رهایی مظلومان از چنگال استکباربه گزارش ایکنا از زنجان، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم ولایی پایتخت شور و شعور حسینی به خیابان آمدند تا همان‌گونه که سرور و سالار شهیدان، در مقابل ظالم قیام کرد، ادامه دهنده مکتب حسینی باشند و مشت‌های گره کرده خود را در دفاع از مظلومان به مستکبران نشان دهند.
مومنان و روزه‌داران در این راهپیمایی شرکت کردند تا فریاد آزادی‌خواهی و جوان‌مردی را که از مکتب حسینی آموختند به نهضت مهدوی گره بزنند و تا ظهور حضرت ولیعصر(ع) و گسترش عدل و داد در پهنه گیتی حامی مظلومان باشند.
مردم با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از زیاده‌خواهی مستکبران و کودک‌کشی و جنایات صهیونیست‌ها اعلام کردند و چشم امید به پیروزی حق علیه باطل دارند.
 
بیداری اسلامی؛ پیام روز قدس
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیعات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: حضور یکایک مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان در آخرین جمعه ماه صیام، تأکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم است.
وی تصریح کرد: روز قدس در سال 98 با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان در سراسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌های متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی شوند و این اقدام، موید بشارت انقلاب‌های بیداری اسلامی و خیزش ‌های ضد سرمایه‌داری در غرب است.
 
معامله قرن، خیال واهی
عبدالله جعفری، مسئول بسیج رسانه استان زنجان نیز ابراز کرد: از سرزمین قدس، محل آغاز معراج پیامبر که نور عدالت خواهی را در جهان جهل و تاریکی تاباند سالهاست فریاد «یا للمسلمین» از مظلومان ستم دیده و ستم کش بلند است و با قریحه ظلم ستیزی و راهبردی امام راحل(ره) برگرفته از مکتب امیرالمومنین علی (ع) مظهر صبر و استقامت که می‌فرمایند «کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا؛ » این فریادها تبدیل به صدای تمام مردم مسلمان عالم شده و آن را به گوش جهانیان خواهند رساند.
وی ادامه داد: اینبار نیز نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای به سلطه گرفتن مظلومان فلسطینی با نام معامله قرن با این خیال واهی که مردمان سرزمین مقاومت نیز مانند سلطه‌پذیران غربی در برابر وعده آسایش و رفاه که آن نیز فریبی بیش نیست دست از مقاومت برداشته و ننگ سلطه اسرائیل را می‌پذیرند، اما نمی‌دانند مردمانی از جنس مقاومت با زعامت رهبر فرزانه انقلاب و نقش آگاهی‌بخش فعالان رسانه در جهان اسلام با بصیرت‌افزایی انسان‌هایی که با ریخته شدن خون آنان در این سرزمین که بیانگر آن است که اگر در پی آسایش دنیا بودند این گونه شتابان به سوی حق پر نمی‌زدند، خواهد جوشید و مستکبران باید منتظر باشند که سروهای بلند قامت مقاومت خواب آشفته را به کابوسی سخت برای آنان بدل خواهند کرد.
وی تصریح کرد: سران مرتجع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز در گذشته با افروختن آتش در منطقه با حمایت از داعش و امروز با همکاری و همدستی با مستکبران غربی و جنایتکاران صهیونستی نه تنها به اهداف شوم خود در منطقه دست نمی‌یابند بلکه انحطاط کامل حاکمیت خود را با دستان خود رقم خواهند زد.
جعفری تأکید کرد: آمریکا و متحدان عربی آن بدانند که مردم مقاوم فلسطین در برابر حق قانونی خود اعم از بازپس‌گیری مناطق اشغال شده ازجمله قدس شریف و بازگشت فلسطینیان آواره به سرزمین خویش نخواهند گذشت و مردم مسلمان آزادی‌خواه جهان حمایت همه جانبه خود را از این مقاومت کم نخواهد کرد.
انتهای پیام
captcha