روز قدس، زمان فریاد مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست است
کد خبر: 3816092
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

روز قدس، زمان فریاد مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زنجان مقابله علیه ظالم را پیام روز قدس دانست و گفت: قدس، روز فریاد مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست است.

قدس، روز فریاد مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: سخنان ظالمان قابل اعتماد نیست و حمایت از مظلوم و به پا خاستن علیه ظالم در دین اسلام سفارش شده است.
وی با محکوم کردن سکوت برخی کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تصریح کرد: هوشیاری و بیداری مسلمانان و آزادیخواهان جهان اجازه نخواهد داد آنها به خواسته خود برسند.
خطیب نماز جمعه زنجان تصریح کرد: قدس روز فریاد مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست است که به وسیله قدرت‌های استکباری به جان ملت‌های مسلمانان افتاده است.
وی با اشاره به اینکه روز قدس یک پیام جهانی دارد، ابراز کرد: این پیام این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود حتی اگر از پشتیبانی قدرتمندترین قدرت‌های عالم برخوردار باشد.
وی ضمن محکوم کردن برخی کشورهای مدعی اسلام در سازش با مستکبران و سکوت در مقابل جنایات بشری بیان کرد: حضور قدرتمند مردم در ۹۵۰ شهر ایران در راهپیمایی روز قدس با شکوه، صلابت و قدرت، اهمیت مسئله قدس و فلسطین را در بعد ملی و جهانی به تصویر کشید.
وی به مناسبت ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: به پشتوانه این ابرمرد که بزرگترین انقلاب با مایه دینی، اسلامی و قرآنی ایجاد کرد، نهال کوچک انقلاب امروز به درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده که نه تنها در منطقه بلکه در معادلات سیاسی جهان تاثیرگذار است.
املم جمعه زنجان با اشاره به اینکه امام (ره) مردم‌سالاری دینی را پایه گذاری کرد، گفت: در عین حال که ارتحال امام دشوار و تلخ بود اما انتخاب شایسته و انقلابی خبرگان رهبری، خلف صالح رهبر کبیر انقلاب را برای حفظ و تداوم انقلاب برگزید.
خاتمی با تاکید بر اینکه معامله قرن موفق نخواهد شد، ادامه داد: پیام دیگر این راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین و جهان اسلام این است که ملت بزرگ ایران بر اساس آموزه‌های دینی در یاد شما هستند و نفرت خود را از اشغالگران و حمایت خود از پاره تن اسلام اعلام کردند.
وی در مورد قیام ۱۵ خرداد یادآور شد: امام فرمود ۱۵ خرداد روز اسلام، قیام برعلیه طاغوت و کلید پیروزی انقلاب است. همان طور که ۱۵ خرداد، کلید پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن را رقم زد، امروز هم پیروزی جبهه مقاومت موفق شده و با وعده امام مسلمین به زودی غده سرطانی در منطقه از بین می‌رود.
انتهای پیام

captcha