سخنگوی نیروهای مسلح خطاب به متجاوزان: یمن را ترک کنید تا در امان بمانید
کد خبر: 3843232
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷

سخنگوی نیروهای مسلح خطاب به متجاوزان: یمن را ترک کنید تا در امان بمانید

گروه بین‌الملل ــ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن به امارات و عربستان هشدار داد که اگر به دنبال امنیت تاسیسات و سلامت برج‌های شیشه‌ای خود هستید، یمن را ترک کنید.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم؛ امروز چهارشنبه 27 شهریور ماه سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک نشست خبری در صنعاء در خصوص جزئیات مربوط به حملات پهپادی اخیر به پالایشگاه‌های شرکت نفتی آرامکو تحت عنوان عملیات «توان بازدارندگی2» صحبت کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که «نیروهای ما قادر به ساخت و تولید پهپاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند». یحیی سریع در ادامه اعلام کرد که «هدف قرار دادن تاسیسات نفتی آرامکو پس از رصد دقیق هوایی صورت گرفت».

وی در واکنش به ادعای دیروز وزیر انرژی عربستان سعودی درباره بازگشت روند عادی تولید نفت عربستان گفت که «خسارت‌‌های وارده به آرامکو خیلی بزرگتر از آن چیزی است که مقامات سعودی آن را عنوان کردند».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که «پهپادهای جدید یمن قادر به حمل چهار راکت مجهز به کلاهک خوشه‌ای هستند».

وی به صراحت به ابوظبی هشدار داد که «برای نخستین بار اعلام می‌کنیم، برای حمله به امارات به خصوص دبی و ابوظبی، ده‌ها هدف در بانک اهدافی خود در اختیار داریم». امارات باید بیش از پیش هشدارهای ما را جدی بگیرد.

انتهای پیام

captcha