برگزاری دعای عرفه در حسینیه اباعبدالله‌ الحسین(ع) بوشهر + عکس
کد خبر: 4151184
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

برگزاری دعای عرفه در حسینیه اباعبدالله‌ الحسین(ع) بوشهر + عکس

طی مراسمی به‌ مناسبت فرا رسیدن روز عرفه، دعای پر فیض عرفه به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید استان بوشهر و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه اباعبدالله‌ الحسین(ع) محله فردوس برگزار شد.

دعای ندبه محله فردوس شهر بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم پرفیض دعای عرفه، عصر ۷ تیرماه به‌ همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید استان و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم و با قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام عیسی راستگو و عباس هاشمی، قاری بین‌المللی قرآن در حسینیه اباعبدالله‌الحسین(ع) گلزار شهدای بهشت صادق(ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

نعمت‌الله غلام‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، در ابتدای این مراسم گفت: شهدا با مجاهدت و با حفظ روحیه ولایتمداری مرزهای ظلم و طاغوت‌های بیگانه را درهم شکستند تا در میدان مسابقه شهادت پیروز شوند و امنیت و آرامش پایدار را برای مردم جامعه و آیندگان رقم بزنند.

وی با بیان این مطلب شهدا عارفان بالله بودند که در این مسابقه جان خود را برای رسیدن به قرب الهی معامله کردند و بر سر خوان الهی مهمان شدند و امروز ما بر مزار ایشان در روز مبارک عرفه مهمان هستیم.

غلام‌پور بیان کرد: استکبارستیزی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، مبارزه با ظالم و طاغوت‌ستیزی به‌عنوان یک سیره عملی شهدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است.

 
یادآور می‌شود، مراسم دعای عرفه در بیش از ۶۰ بقعه متبرکه به‌همت اداره‌ امور قرآنی اوقاف و امورخیریه برگزار و در بیش از ۱۴ شبکه رسانه‌ای پیام‌رسان‌های مجازی ایرانی در استان بوشهر منتشر شد.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha