ایکنای بوشهر حائز 2 رتبه در رویداد ملی «ما تمدن سازیم» شد
کد خبر: 4198377
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

ایکنای بوشهر حائز 2 رتبه در رویداد ملی «ما تمدن سازیم» شد

سیده‌فردوس رضوی و هاجر محمدی خبرنگاران ایکنا بوشهر، امروز، ۱۷ بهمن‌ماه، در اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم» به میزبانی استان گلستان حائز دو رتبه ویژه در بخش خبر و ویدئو شدند.

«ما تمدن سازیم»به گزارش ایکنا از بوشهر، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، امروز، ۱۷ بهمن‌ماه، در آیین اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم» با محوریت همبستگی اجتماعی و هویت اسلامی ایرانی که در سالن خلیج‌فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اساس تمدن اسلامی - ایرانی تکیه کردن به مردم است. پیام تمدن‌سازی در واقع باید با تعالی و پیشرفت همه‌جانبه جامعه همراه باشد.

مهدی باقریان، دبیر اجرایی رویداد ملی رسانه‌ای «ما تمدن سازیم» و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه یک اثر از کشور آذربایجان، یک اثر از کشور عراق و دو اثر از آمریکا نیز به این جشنواره ارسال شده است و همچنین مطالب ارسال شده به جشنواره در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری تحلیلی رسمی، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری روابط عمومی ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها، روزنامه‌ها و جراید مکتوب منتشر شده و برخی آثار مانند شعر که زیر نظر وزارت ارشاد به چاپ رسیده نیز به این جشنواره راه یافته است، گفت: بیش از ۲۵۰۰ اثر از سراسر کشور و ۳ کشور خارجی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

همچنین در این مراسم از سیده‌فردوس رضوی و هاجر محمدی، خبرنگاران ایکنای بوشهر به ترتیب در بخش‌های فیلم و کلیپ و خبر و از دیگر صاحبان آثار برگزیده، قدردانی و تجلیل شد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم همچنین از کتاب «کارآمدی حکومت ولایی» رونمایی شد.

اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم»  اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم»  اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم»  اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم»  اختتامیه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم» 

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha