آغاز طرح‌های آموزش تخصصی قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز
کد خبر: 1144847
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

آغاز طرح‌های آموزش تخصصی قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز

طرح‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های فصيح‌خوانی، صوت و لحن و حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز آغاز شده است.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های فصيح‌خوانی، صوت و لحن و حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز آغاز شده است.


مرجان رياحی، مدير مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، درباره اجرای اين طرح‌های آموزشی گفت: طرح‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های فصيح‌خوانی، صوت و لحن و حفظ تخصصی قرآن ويژه بانوان و آقايان در قالب كلاس‌های حضوری در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز آغاز شده است.


وی اظهار كرد: در اين راستا كلاس آموزش صوت و لحن قرآن روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 18 تا 20 ويژه آقايان و كلاس آموزش فصيح‌خوانی نيز روزهای زوج از ساعت 18 تا 20 با حضور 20 قرآن‌آموز ويژه بانوان و آقايان در اين مؤسسه برگزار می‌شود.


رياحی عنوان كرد: دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن نيز ويژه خردسالان در اين مؤسسه برگزار می‌شود و از جمله آموزه‌های عمومی در اين مؤسسه می‌توان به دوره‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهيم و تجويد قرآن اشاره كرد.


مدير مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز خاطرنشان كرد: دوره‌های آموزشی در اين مؤسسه طی سه ماه برگزار می‌شود و پس از برگزاری دوره از افراد آزمون به عمل می‌آيد و برترين‌ها به دوره‌های بالاتر راه می‌يابند.

captcha