پايگاه اطلاع‌رسانی پرتو ثقلين؛ انعكاس آثار آيت‌الله مدرسی طباطبايی ‌يزدی
کد خبر: 1201026
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶

پايگاه اطلاع‌رسانی پرتو ثقلين؛ انعكاس آثار آيت‌الله مدرسی طباطبايی ‌يزدی

پايگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه علمی، پژوهشی، فرهنگی پرتو ثقلين متصدی درج، انعكاس و انتشار كامل آثار مربوط به آيت‌ الله سيدمحمدرضا مدرسی طباطبايی يزدی است.

گروه فضای مجازی: پايگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه علمی، پژوهشی، فرهنگی پرتو ثقلين متصدی درج، انعكاس و انتشار كامل آثار مربوط به آيت‌ الله سيدمحمدرضا مدرسی طباطبايی يزدی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا)، پايگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه علمی، پژوهشی، فرهنگی پرتو ثقلين به نشانی اينترنتی www.qommpth.ir، متصدی درج، انعكاس و انتشار كامل آثار مربوط به آيت‌ الله سيدمحمدرضا مدرسی طباطبايی يزدی از فقهای شورای نگهبان است.

اين پايگاه دارای بخش‌های مختلفی شامل آشنايی، زندگينامه و معرفی آثار آيت الله مدرسی است. بخش دروس كه شامل متن دروس خارج فقه، اصول و ... است كه كاربران می‌توانند متن دروس خارج آيت الله مدرسی را مشاهده و دريافت كنند.

بخش اخبار كه در آن به انعكاس و درج اخبار مربوط به و مؤسسه پرتو ثقلين، كتب منتشر شده، ديدارها و بازديدهای آيت الله مدرسی پرداخته ‌می‌شود. آموزش، بيانات، مقالات، خطبه‌ها، پيام‌ها و نامه‌ها و مصاحبه‌های آيت الله مدرسی، ارسال سؤالات كه كاربر با ارسال سؤالات خود، پاسخ آن را در بخش منوی پرسش و پاسخ دريافت می‌كند و كتابخانه كه برخی از كتاب‌ها به صورت متن گنجانده شده است از ديگر بخش‌های اين سايت است.

بخش صوت و فيلم سايت پرتو ثقلين، مربوط به صوت و فيلم دروس و بيانات و خطبه‌ها و مصاحبه‌ها و دروس اخلاق آيت الله مدرسی است كه در اين پايگاه قرار داده می‌شود.

بخش عضويت در پايگاه پرتو ثقلين كه كاربران می‌توانند با عضويت در سايت، محصولات متنوع سايت را در قسمت فروشگاه انتخاب و خريد كنند. بخش فروشگاه كه يكی ديگر از قسمت‌های پايگاه است كه محصولات توليد شده مؤسسه پرتو ثقلين اعم از كتاب، نرم‌افزار، صوت فيلم دروس و بيانات آيت الله مدرسی برای خريد در آن گذاشته می‌شود كه كاربران می‌توانند با عضويت در سايت از محصولات پايگاه استفاده كنند.

اين پايگاه اين توانايی را دارد تا در صورت توجه بيشتر به آن به عنوان پايگاهی جامعی مبدل شود، اما يكی از معايب اين پايگاه را می‌توان عدم درج اطلاعات كامل پايگاه و قسمت آشنايی با مؤسسه دانست. زمانی كه وارد لينك‌ها و بخش‌های متعدد پايگاه می‌شويم، صفحه‌ای خالی مقابل‌مان قرار می‌گيرد و بسياری از بخش‌های ايجاد شده بدون مطلب بوده و يا تكرار مطالب بخش‌های ديگر است.
www.qommpth.ir

captcha