کد خبر: 1210507
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
به‌مناسبت ايام فاطميه؛

نمايش «بانوی بی‌نشان» در دانشگاه اراك اجرا می‌شود

مسئول كانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه اراك از اجرای نمايش بانوی بی‌نشان به‌مناسبت ايام فاطميه در اين دانشگاه خبر داد.


گروه هنر: مسئول كانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه اراك از اجرای نمايش بانوی بی‌نشان به‌مناسبت ايام فاطميه در اين دانشگاه خبر داد.








علی گودرزی، مسئول كانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه اراك در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: به‌مناسبت ايام فاطميه و سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س)، نمايش بانوی بی‌نشان طی چهارمين سال متوالی در دانشگاه اراك به روی صحنه می‌رود.


وی بيان كرد: اين نمايشگاه به همت گروه نمايشی سقاكاری از دانشجويان دانشگاه و هنرمندان شهرستان اراك به نويسندگی سيدحسين فدايی‌حسين و كارگردانی علی گودرزی اجرا می‌شود.


گودرزی اظهار كرد: نمايش بانوی بی‌نشان با نگاهی به داستان زندگی حضرت فاطمه(س) از ميلاد تا شهادت، قصه مادری را روايت می‌كند كه به‌دنبال خوابی و برای يافتن نشانی از فرزند مفقودالاثرش پشت ديوار بقيع به انتظار می‌نشيند و در اين وادی اتفاقات بسياری برای وی رخ داده و حوادث صدر اسلام را برای مخاطبان رقم می‌زند.


مسئول كانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه اراك افزود: صحنه‌های ابتدايی و انتهايی داستان در زمان حال اتفاق افتاده و قسمتی از نمايش نيز بازگوكننده حوادث تاريخ صدر اسلام خواهد بود.


اين مقام مسئول در پايان اظهار كرد: نمايش بانوی بی‌نشان از 20 فروردين‌ماه جاری به مدت يك هفته عصرها در سالن هشت شهريور دانشگاه اراك اجرا مي‌شود.

captcha