کد خبر: 1215046
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

مسابقه «بازی‌سازی خليج فارس» برگزار می‌شود

مسابقه «بازی‌سازی خليج فارس» با حضور تيم‌های بازی‌ساز و برنامه‌نويس پنجم ارديبهشت‌ماه در انستيتو ملی بازی‌های رايانه‌ای برگزار می‌شود.


گروه فضای مجازی: مسابقه «بازی‌سازی خليج فارس» با حضور تيم‌های بازی‌ساز و برنامه‌نويس پنجم ارديبهشت‌ماه در انستيتو ملی بازی‌های رايانه‌ای برگزار می‌شود.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مركز رشد بازی‌سازی با همكاری انستيتو ملی بازی‌سازی به مناسبت دهم ارديبهشت‌ماه، روز ملی خليج فارس، مسابقه بازی‌سازی چهار روزه و مسابقه بازی‌نامه‌نويسی را برگزار می‌كند.


دانش‌پژوهان انستيتو ملی و مركز رشد بازی‌سازی می‌توانند در صورت تشكيل تيم‌های بازی‌سازی و مراجعه به انستيتو با دريافت فرم ثبت‌نام، آمادگی خود را برای شركت در اين رويداد اعلام كنند.


همچنين، متقاضيانی كه موفق به تشكيل تيم‌های بازی‌سازی نشده‌اند، می‌توانند با ثبت‌نام به صورت فردی و شركت در جلسه توجيهی اين رويداد به تيم‌های بازی‌سازی ديگر بپيوندند. علاقه‌مندان برای شركت در بخش بازی‌نامه‌نويسی می‌توانند تا 8 ارديبهشت‌ماه آثار خود را به انستيتو ملی بازی‌سازی ارائه دهند.


جوايز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر در مسابقه بازی‌سازی، تيم اول 20 ميليون ريال، تيم دوم مبلغ 15 ميليون ريال، تيم سوم 10 ميليون ريال و مسابقه بازی‌نامه نويسی، نفر اول هفت ميليون و پانصد هزار ريال، نفر دوم پنج ميليون ريال و نفر سوم دو ميليون و پانصد هزار ريال است. زمان برگزاری مسابقه بازی‌سازی از روز پنجشنبه 5 تا 8 ارديبهشت‌ماه است.


همچنين در راستای آشنايی دانش‌پژوهان با چگونگی برگزاری رويداد بازی‌سازی خليج فارس‌، جلسه توجيهی روز سه‌شنبه، سوم ارديبهشت، ساعت 16 در محل انستيتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود.

captcha