نام‌نويسی دوره تربيت مربی پيش‌دبستانی قرآن‌ در اهواز آغاز شد
کد خبر: 1215830
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

نام‌نويسی دوره تربيت مربی پيش‌دبستانی قرآن‌ در اهواز آغاز شد

نام‌نويسی دوره تربيت مربی با محوريت قرآن كريم در مؤسسه محسن بن علی آغاز شد و تا پايان ارديبهشت‌ماه ادامه خواهد يافت.


گروه فعاليت‌های قرآنی: نام‌نويسی دوره تربيت مربی با محوريت قرآن كريم در مؤسسه محسن بن علی آغاز شد و تا پايان ارديبهشت‌ماه ادامه خواهد يافت.


مرجان رياحی‌نيا، مدير مؤسسه قرآنی محسن بن علی اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، عنوان كرد: نام‌نويسی دوره تربيت مربي در مقطع پيش‌دبستانی تا پايان ارديبهشت ماه در اين مؤسسه ادامه خواهد يافت.


وی با بيان اينكه در اين دوره آموزش روخوانی قرآن، تدريس و ارائه داستان‌های قرآنی به شركت‌كنندگان ارائه می‌شود، محوريت برگزاری دوره را بر اساس جزء 30 و سوره حمد عنوان كرد.


رياحی‌نيا زمان برگزاری اين دوره‌ها را صبح و بعدازظهر به‌صورت دو دوره مقدماتی و تخصصی اعلام كرد و گفت: اين دوره آموزشی صبح‌ها از ساعت 8 و بعدازظهر ساعت 15 برگزار می‌شود.


وی با بیان اينكه اين دوره آموزشی از 29 خردادماه آغاز خواهد شد، اظهار كرد: دوره تربيت مربی در قالب 5 جلسه و به‌صورت فشرده ويژه شركت‌كنندگان برگزار می‌شود.


رياحی ادامه داد: برنامه‌ريزی شده است اين دوره با حضور 100 نفر از علاقه‌مندان فراگيری علوم قرآنی برگزار شود و محدوديت سنی برای علاقه‌مندان نخواهد بود.


به گفته وی صبح‌ها دوره مقدماتی و بعدازظهر نيز آموزش تخصصی به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد و هدف از برگزاری این دوره ترويج فرهنگ صحيح قرآن است.

captcha