گروه فعاليتهای قرآنی: مراسم تجليل از برگزيدگان دهمين دوره مسابقات سراسری قرآن و معارف اسلامی روز گذشته، يكم ارديبهشتماه در شهرستان ايذه برگزار شد.
ايرج اسماعيلی، معاون پرورشی و تربيت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ايذه در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، نمايندگی معاونت پرورشی و تربيت بدنی سازمان آموزش و پرورش خوزستان عنوان كرد: مراسم تجليل از برگزيدگان مراحل شهرستانی و منطقهای مسابقات قرآن و معارف اسلامی يكشنبه، 1 ارديبهشتماه در شهرستان ايذه برگزار شد.
وی در ادامه افزود: اين مراسم با حضور بيش از 400 دانشآموز دختر و پسر در مقاطع تحصيلی ابتدايی تا متوسطه در 9 رشته قرآنی شامل احكام، حفظ، قرائت، تفسير، نهجالبلاغه، اذان، مداحی، درسهايی از قرآن و مفاهيم در تالار سيمرغ برگزار شد.
معاون پرورشی و تربيت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ايذه اظهار كرد: حجتالاسلام والمسلمين موسوی، امام جمعه و مسئولان اين شهرستان همچنين باقرپور، مدير اداره آموزش و پرورش و كارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربيت بدنی اداره آموزش و پرورش اين شهرستان، مربيان مدارس و اوليای دانشآموزان در مراسم حضور داشتند.
اسماعيلی در ادامه با اشاره به اينكه امام جمعه اين شهرستان در مراسم تجليل از برگزيدگان مرحله شهرستانی و منطقهای اين مسابقات به سخنرانی پرداخت، عنوان كرد: 6 نفر از دانشآموزان برتر مرحله منطقهای مسابقات سراسری قرآن و معارف اسلامی اين شهرستان به مرحله نخبگان استانی راه يافتهاند.
وی در پايان با اشاره به اينكه در اين مراسم رتبههای اول تا سوم رشتههای قرآنی تجليل شدند، گفت: هدف از برگزاری اين مراسم جايگاه قرآن و اهميت آن ميان دانشآموزان است و تجليل از دانشآموزان و نخبگان قرآنی به منزله تكريم قرآن كريم است.