گروه فعاليتهای قرآنی: كارشناس قرآن اداره تبليغات اسلامی ايرانشهر گفت: دو محفل انس با قرآن بهمناسبت هفته معلم در ايرانشهر برگزار میشود.
مسلم خدابخشی، كارشناس قرآن اداره تبليغات اسلامی ايرانشهر در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: دو محفل انس با قرآن بهمناسبت هفته معلم در دهه دوم ارديبهشتماه در ايرانشهر برگزار میشود.
وی افزود: اين محافل قرآنی بهمنظور ترويج فرهنگ نورانی قرآن كريم و انس بيشتر جوانان با كلام الهی از محل طرحهای فرهنگی برگزار میشود.
خدابخشی در پایان با بيان اينكه اين محافل با همكاری مؤسسه قرآنی نغمه نور ايرانشهر برگزار میشود، خاطرنشان کرد: اطلاعات بيشتر در مورد قاريان، سخنرانان و محل برگزاری محافل قرآنی هفته آينده به اطلاع میرسد.