کد خبر: 1237122
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
ايوبی خبر داد

رشد 180 درصدی سهم زكات شهرستان خرم‌بيد

فرماندار خرم‌بيد با تصريح اينكه اين شهرستان در جذب زكات جز‌ شهرستان‌های برتر فارس است، از رشد 180 درصدی سهم زكات در اين شهرستان خبر داد.


گروه اجتماعی: فرماندار خرم‌بيد با تصريح اينكه اين شهرستان در جذب زكات جز‌ شهرستان‌های برتر فارس است، از رشد 180 درصدی سهم زكات در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، داوود ايوبی، فرماندار خرم‌بيد امروز شنبه، 11 خردادماه در ديدار با حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنويس، مدير اجرايی ستاد زكات فارس گفت: بحمدالله با توجه به تدين مردم اين شهرستان مشاركت مردمی در پرداخت وجوهات خصوصاً زكات بسيار خوب است.


وی افزود: با توجه به برنامه‌ريزی‌های ستاد زكات شهرستان و مساعدت‌های استانی آموزش روستایيان و عشاير و توجيه آن‌ها در خصوص بركات پرداخت زكات سبب شده است تا اين شهرستان در جذب زكات جزء شهرستان‌های برتر باشد.


ايوبی تصريح كرد: شهرستان خرم بيد 180 درصد افزايش سهم زكات داشته است كه اميدواريم شاهد رشد بيش از پيش اين امر خداپسندانه باشيم.


بنا‌بر اين گزارش، حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنويس، مدير اجرايی ستاد زكات فارس نيز در اين ديدار گفت: برنامه اصلی ستاد زكات استان در شهرستان خرم‌بيد بهره‌گيری از توان علمی و دانشگاهی اين سامان در برنامه‌های زكات است.


وی تصريح كرد: ستاد زكات استان فارس از سه پايان‌نامه كارشناسی ارشد و دو رساله دكترا در موضوع زكات حمايت مالی و پشتيبانی نرم‌افزاری می‌کند.


به گزارش ايكنا، محمد‌تقی ملايی، رئيس كميته امداد امام خمينی(ره) شهرستان خرم‌بيد نيز در اين ديدار گفت: مبلغ جمع‌آوری شده زكات در سال گذشته 16 ميليارد ريال بوده است كه پيش‌بينی می‌شود در سال جديد به 20 ميليارد ريال افزايش يابد.

captcha