ايستگاه‌های مترو تهران ميزبان ميهمانان خدا می‌شوند
کد خبر: 1252050
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
جعفرپور خبر داد

ايستگاه‌های مترو تهران ميزبان ميهمانان خدا می‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو از اجرای ويژه برنامه‌های ماه مبارك رمضان در ايستگاه‌های مترو به منظور ايجاد فضای معنوی خبر داد.


گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو از اجرای ويژه برنامه‌های ماه مبارك رمضان در ايستگاه‌های مترو به منظور ايجاد فضای معنوی خبر داد.







حجت‌الاسلام والمسلمين جعفرپور، معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو

حجت‌الاسلام والمسلمين جعفرپور، معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی اين شركت در ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: با برنامه‌ريزی صورت گرفته قرار است همزمان با ايام ماه مبارك رمضان ايستگاه‌های مترو حال و هوای معنوی به خود ‌گيرند.


وی ادامه داد: به اين منظور به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اين شركت برنامه‌های متنوعی تدارك ديده شده است كه از جمله آن‌ها می‌توان به نصب لمينت، بنر و طراحی ويژه ايستگاه‌ها در اين ايام اشاره كرد.


وی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده را برپايی نمايشگاه سفره‌های افطاری، نصب كتيبه با موضوعيت اسماء الله، طرح نسيم بهشت و پاسخگويی به مسائل شرعی مسافران توسط مبلغان روحانی در ايستگاه های مترو معرفی كرد و گفت: اين ويژه برنامه‌ها از 15 تيرماه جاری، تا 15 مردادماه سال جاری، اجرايی می‌شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو تهران همچنين از برگزاری 25 جشن به نام «جشن رمضان» از يكم تا 15 ماه رمضان خبر داد و گفت: اين جشن‌ها در پنج ايستگاه ارم سبز، تجريش، امام خمينی(ره)، وليعصر و صادقيه برگزار می‌شود.


وی همچنين به اجرای زنده نغمه معروف اسماء الحسنی، اجرای چاوشی خوانی، اجرای سرود دانش‌آموزی و نمايش محيطی طنز با موضوعات مربوط به ماه رمضان در ايستگاه‌های مترو اشاره كرد و گفت: رمضان خوانی خراسانی، مرثيه‌خوانی، دعای باران، تعزيه‌خوانی برای ليالی قدر توسط گروه گيلانی و اجرای تواشيح از ديگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در ماه مبارك رمضان است.

captcha