آموزش حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز
کد خبر: 1268413
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

آموزش حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز

دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن هر هفته روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز برگزار می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن هر هفته روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز برگزار می‌شود.


مرجان رياحی، مديرمسئول مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، در رابطه با برگزاری اين دوره آموزشی گفت: دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن ويژه خردسالان هر هفته روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 11 تا 12 در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز برگزار می‌شود.


وی اظهار كرد: كلاس‌های آموزشی اين دوره از مهرماه 91 آغاز شده است و اين دوره به مدت سه ماه در قالب كلاس‌های حضوری برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان تاكنون موفق به حفظ كمتر از نيمی آيات كلام وحی شده‌اند.


رياحی عنوان كرد: اين مؤسسه قرآنی همچنان از علاقه‌مندان به شركت در كلاس‌های آموزش حفظ قرآن ثبت نام به عمل می‌آورد و آموزش حفظ قرآن در اين مؤسسه همراه با آموزش معنا و مفهوم آيات كلام وحی صورت می‌پذيرد.


مديرمسئول مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز خاطرنشان كرد: از جمله دوره‌های آموزش قرآن در اين مؤسسه می‌توان به برگزاری كلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهيم، صوت و لحن، تفسير و فصيح‌خوانی قرآن اشاره كرد.

captcha