گروه فعاليتهای قرآنی: مدير روابط عمومی حوزه علميه زينبيه شهرستان سراوان گفت: محفل انس با قرآن كريم شنبه، 19 مردادماه در مسجد جامع علیبن ابيطالب(ع) شهرستان سراوان برگزار شد.
سيما گودرزی، مدير روابط عمومی حوزه علميه زينبيه شهرستان سراوان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن كريم شنبه، 19 مردادماه در مسجد جامع علیبن ابيطالب(ع) شهرستان سراوان برگزار شد.
وی تصريح كرد: اين محفل روحانی با دعوت از قاريان ممتاز اهل تسنن و تشيع و با حضور اساتيد و طلّاب اهل سنت اين شهرستان برگزار شد.
مدير روابط عمومی حوزه علميه زينبيه شهرستان سراوان اظهار كرد: اين محفل نورانی با هدف ترويج فرهنگ قرآن برگزار شد كه در خاتمه به فعالان عرصه قرآنی در ماه مبارك رمضان جوايزی به رسم يادبود اهدا شد.