گروه فعاليتهای قرآنی: محفل انس با قرآن يكشنبه، 20 مردادماه با تجليل از قاريان و فعالان قرآنی در مسجد جامع علی بن ابيطالب(ع) شهرستان سراوان برگزار شد.
حجتالاسلام غلامرضا دهقان، رئيس اداره تبليغات اسلامی سراوان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن يكشنبه، 20 مردادماه با تجليل از قاريان و فعالان قرآنی برتر شهرستان سراوان در مسجد جامع علیبن ابيطالب(ع) برگزار شد.
وی گفت: در طول ماه مبارك رمضان هيئت مذهبی فاطمةالزهرا(س) وابسته به اداره تبليغات اسلامی سراوان همه روزه به اجرای فعاليتهای قرآنی، جلسات جزءخوانی، گفتمانهای دينی و بيان احكام پرداخت.
رئيس اداره تبليغات اسلامی سراوان گفت: در اين محفل از تمامی هيئات قرآنی شهرستان سراوان، حسينيهها، مساجد و قاريان اين جلسات تقدير بهعمل آمد. اين محفل با سخنرانی امام جمعه شهرستان و با حضور تمامی مسئولان شهرستان برگزار شد.