کد خبر: 1271491
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

برگزاری محفل انس با قرآن در مهريز

كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی مهريز گفت محفل انس با قرآن با حضور قاريان و حافظان شهرستانی در مسجد ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی مهريز گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاريان و حافظان شهرستانی در مسجد ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه يزد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامی، يحيی دهقانی‌زاده، كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی مهريز در گفت‌وگویی اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاريان و حافظان شهرستانی، 20 مردادماه توسط اداره تبليغات اسلامی و با همكاری مهد قرآن حضرت ولی عصر(عج) و هيئت امنای مسجد ولی عصر(عج) شهرستان مهريز برگزار شد.


وی افزود: اين محفل با تلاوت زيبا و دلنشين قاری ممتاز شهرستان شروع شد و در ادامه حجت‌الاسلام مجيد جعفرپور، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان مهريز ضمن تقدير و تشكر از مسئولان برگزاری اين مراسم و حضور پر شور نوجوانان و جوانان به بيان مطالبی در مورد عيد فطر پرداخت.


‌دهقانی‌زاده گفت: از ديگر برنامه‌های اين محفل نورانی اجرای گروه تواشيح طاها از مهد قرآن حضرت وليعصر(عج) و سخنرانی حجت‌الاسلام مطهريان، رئيس مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه(ع) يزد بود.


وی بيان كرد: در پايان از قاريان و حافظان كرسی تلاوت و جزء‌خوانی ماه مبارك رمضان با اهدای جوايزی تقدير و تشكر شد، همچنين از جوانان و نوجوانانی كه در ماه مبارك رمضان در جزء‌خوانی شركت كردند تقدير به‌عمل آمد.

captcha