گروه فعاليتهای قرآنی: مدير حوزه علميه اهل سنت دارالقرآن شهرستان سراوان گفت: محفل انس با قرآن كريم شنبه، 26 مردادماه در دارالقرآن اهل سنت شهرستان سراوان برگزار شد.
مولوی اسحاق سپاهی، مدير حوزه علميه اهل سنت دارالقرآن شهرستان سراوان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن كريم شنبه، 26 مردادماه در دارالقرآن اهل سنت شهرستان سراوان برگزار شد.
وی اظهار كرد: اين محفل روحانی با حضور طلّاب و مدرّسين حوزه علميه اهل سنت و با دعوت از قاريان ممتاز بومی، ساعت 8 تا 10 صبح برگزار شد.
مدير حوزه علميه اهل سنت دارالقرآن سراوان تصريح كرد: هدف از برگزاری اين محافل نورانی، ايجاد انس و الفت و همچنين بهرهمندی هرچه بيشتر از آموزههای اين كتاب مقدس است.