گروه فعاليتهای قرآنی: مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان گفت: آزمون پايانی دوره حفظ نيمجزء قرآن كريم يكشنبه، 27 مردادماه در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.
عالمه رحيمی، مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: آزمون پايانی دوره حفظ نيمجزء سی قرآن كريم يكشنبه، 27 مردادماه در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.
وی بیان كرد: دوره آموزش حفظ نيم جزء 30 قرآن كريم ويژه مقطع پيشدبستانی اعم از دختر و پسر بود كه از ابتدای تيرماه آغاز شد و زهره حسينزاده سمت تدريس آن را بر عهده داشت.
مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان در پایان تصريح كرد: در اين دوره بالغ بر 15 نفر شركت كردند و به آن دسته از قرآنآموزانی كه در اين آزمون موفق به كسب نمره قبولی شوند گواهينامه معتبر اعطا میشود.