گروه فعاليتهای قرآنی: مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان گفت: آزمون پايانی دوره آموزش حفظ نيم جزء 30 قرآن كريم سهشنبه، 29 مردادماه در این مؤسسه برگزار شد.
عالمه رحيمی، مدير موئسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: آزمون پايانی دوره آموزش حفظ نيم جزء 30 قرآن كريم سهشنبه، 29 مردادماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان زاهدان برگزار شد.
وی عنوان كرد: اين دورهها ويژه مقطع ابتدايی اعم از دختر و پسر بود كه از ابتدای تيرماه آغاز و سمانه حسينزاده سمت آموزش آن را بر عهده داشت.
مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان تصريح كرد: در اين آزمون بالغ بر 15 قرآنآموز شركت كردند كه به آن دسته از افرادی كه نمره قبولی را كسب كنند، گواهينامه معتبر اهدا میشود.