مسابقه عکاسی «حماسه حضور» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 1310580
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
با محور راهپیمایی 13آبان؛

مسابقه عکاسی «حماسه حضور» در گیلان برگزار می‌شود

گروه هنر: رئیس مرکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر گیلان از انتشار فراخوان مسابقه استانی عکاسی «حماسه حضور» به مناسبت 13 آبان توسط روابط عمومی این مرکز خبر داد.

کاظم فلاحی، رئیس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه گیلان، از انتشار فراخوان مسابقه استانی عکاسی «حماسه حضور» به مناسبت 13 آبان توسط روابط عمومی این مرکز خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مسابقه، پاسداشت روز 13 آبان و مبارزه با استکبارستیزی است.
رئیس مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک گیلان افزود: مسابقه عکاسی «حماسه حضور» فقط ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی - کاربردی گیلان است و تمامی دانشجویان مراکز مختلف این دانشگاه در سطح استان می‌توانند در جشنواره مذکور شرکت کنند؛ لذا موضوعات این مسابقه شامل نشاط در راهپیمایی 13 آبان 92، حضور جوانان(دانشجویان و دانش‌آموزان) در این راهپیمایی، انعکاس مطلوب شعارها و نمادها و حواشی راهپیمایی 13 آبان امسال است.
فلاحی با بیان اینکه اندازه اثر، نوع دوربین و رنگی یا سیاه سفید بودن آثار برای شرکت در این مسابقه آزاد است، متذکر شد: تعداد آثار ارسالی باید حداقل سه و حداکثر پنج اثر باشد و عکس‌ها بر روی لوح فشرده (CD) و با فرمت JPG ذخیره شده و نام کامل فرستنده، شماره همراه و دانشگاه محل تحصیل وی بر روی CD قید شود.
وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، بیان کرد: کلیه آثار با هماهنگی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه عکس در روز دانشجو به نمایش گذاشته خواهد شد.
رئیس مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر گیلان درخصوص زمان برگزاری این مسابقه، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکاسی «حماسه حضور» پایان آبان ماه جاری و زمان اعلام نتایج 16 آذر همزمان با برپایی همایش روز دانشجو است؛ لذا علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت پستی به نشانی رشت، بالاتر از میدان مصلی، مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک گیلان، کد پستی 4188883994 و یا مراجعه حضوری به آدرس مذکور به واحد روابط عمومی این مرکز تحویل دهند.

captcha