اهداف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) همان اهداف قرآن ‌است
کد خبر: 1314098
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۵

اهداف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) همان اهداف قرآن ‌است

گروه سیاسی: امام جمعه شهربابک گفت: سیر و اهداف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) در واقع همان سیر و اهداف قرآن کریم است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهربابک روز گذشته، 17 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت فرا‌رسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) گفت: سیر و اهداف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) در واقع همان سیر و اهداف قرآن کریم است، لذا دعوت‌ها، موعظه‌ها و گفتارهای امام حسین(ع)، همان دعوت‌ها، موعظه‌ها و گفتارهای قرآن کریم است.



وی افزود: قرآن کریم مردم را به رشد و تعالی دعوت می‌کند و حکیمانه انسان‌ها را موعظه می‌کند و امام حسین(ع) هم دعوتش به رشد و تعالی و تکامل و موعظه‌های آن حضرت حکیمانه است.



امام جمعه شهربابک راهپیمایی روز 13 آبان را در طول سال‌های گذشته بی‌نظیر دانست و گفت: حضور باشکوه ملت ایران به‌حدی گسترده بود که دشمنان به این حضور عظیم اعتراف کردند و پی به عزم راسخ ملت ایران در تداوم مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از استقلال و منافع ملی نظام جمهوری اسلامی ایران بردند.



وی ارتحال یار صدیق امام و رهبری را تسلیت گفت و افزود: یکی از نصایح مشفقانه مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی آهنگ ولایت و هماهنگی با ولایت بود که تنها راه نجات از فتنه‌ها و گمراهی‌ها را همراهی و هماهنگی با ولایت می‌دانست.



امام جمعه شهربابک شهادت سردار جمالی را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) تبریک و تسلیت گفت و افزود: شهید مدافع حرم زینب(س) از افتخارات شهرستان شهربابک بود که بعد از عمری مجاهدت در دوران دفاع مقدس و بعد از آن سرانجام به فیض شهادت نایل شد.



حجت‌الاسلام منتظری ساخت گنبد جدید حضرت امام حسین(ع) را توفیقی بزرگ برای مردم استان کرمان دانست و خاطرنشان کرد: مردم استان کرمان با ارادت ویژه ای که به ساحت مقدس امام حسین دارند به زودی با کمک‌های همه‌جانبه خود گنبد جدید را برای بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) احداث می‌کنند.

captcha