برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه
کد خبر: 1316664
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه با حضور بیش از 300 متسابق روز دوم آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه از روز دوم آذرماه آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات بیش از 300 نفر از برگزیدگان مراحل مقدماتی جواز حضور در مرحله نهایی را دریافت کرده‌اند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛ متسابقان در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان رقابت یک روزه خود را برگزار می‌کنند.

همزمان با سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه که ویژه آقایان برگزار می‌شود، در  حاشیه این رقابت‌ها، دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بانوان شاغل در نیروی زمینی سپاه نیز برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در بخش مفاهیم نیز به صورت غیر متمرکز در 34 رده تحت امر نیروی زمینی سپاه برگزار شده است، همچنین دور مقدماتی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه با حضور بیش از 2000 شرکت کننده در رشته‌ها و رده‌های مختلف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این و بر اساس زمان‌بندی‌های صورت گرفته، برگزار شده است و نفرات برتر آن به مرحله نهایی مسابقات قرآن کل نیروهای سپاه راه می‌یابند.

یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی این مسابقات از 20 شهریورماه در سطح 36 منطقه آغاز شده است و تا روز 12 مهرماه در سطح مناطق مختلف ادامه داشت.

captcha