اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 1342511
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبارات بخش فرهنگی استان علی‌رغم کمبود بودجه به کانون‌های مساجد اختصاص یافت.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه مساجد کهگیلویه و بویراحمد درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: این استان در زمینه ثبت و ساماندهی کانون‌های فرهنگی رتبه نخست کشور را دارد و این کانون‌ها از لحاظ رشد شاخص‌های کمی و کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند.

وی به عدم فعالیت برخی کانون‌های فرهنگی - هنری در سطح بخش‌ها و روستاها اشاره و اظهار کرد: با همکاری دهیاری‌ها و بخشداری‌ها کانون‌های فرهنگی - هنری تشکیل شده و اعضای کانون عضو شورای فرهنگی بخش‌ها و روستاها هستند.

مسئول دبیرخانه مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارتباط با امام جمعه بخش‌ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد و ارتباط با فرمانداران و برگزاری نشست‌های مختلف با مدیران کانون‌ها و انتقال برنامه‌های ابلاغی ستاد به مدیران از برنامه‌های اجرایی این نهاد در سال‌ جاری است.

حجت‌الاسلام قاسمی ابراز کرد: در سال‌جاری اعتباری به صورت استانی قریب به 460 میلیون تومان پیش‌بینی شد که در طول سال تجهیزاتی برای کانون‌های فرهنگی استان خریداری که این کمک استانی به همت توجه و عنایت مسئولان استانی و شهرستانی است.

captcha