محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برپا می‌شود
کد خبر: 1367185
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
با حضور قاری بین‌المللی؛

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن همزمان با فجر انقلاب به همت این یگان خبر داد.


حجت‌الاسلام سید‌محمد‌صادق قادری، مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، قرار گرفتن در ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک و زنده نگاه داشتن یاد آن دوران را از رسالات خطیر تمامی اقشار مختلف عنوان کرد.



وی از برگزاری محفل نورانی و معنوی انس با قرآن با حضور مجید جیریایی، قاری بین‌المللی و مختاری، قاری کشوری خبر داد و افزود: این محفل نورانی دوشنبه، 21 بهمن در نمازخانه 14 معصوم(ع) این یگان برپا می‌شود.



حجت‌الاسلام قادری در تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر این یگان، اظهار کرد: اهدای گل به تمثال حضرت امام(ره)، برگزاری مسابقات ورزشی اعم از فوتسال و والیبال به‌مناسبت دهه فرخنده فجر، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، سخنرانی فرماندهان و رؤسا در مدارس با اهداف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان از برنامه‌های در‌نظر گرفته شده این نهاد در ایام الله فجر انقلاب است.



این مقام مسئول با اشاره به اینکه حضور گسترده کارکنان و برخی سرابازان این یگان آموزشی در مراسم عبادی - سیاسی نماز باشکوه جمعه از برنامه‌های مدون این ایام است، ابراز کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسیم جنگ شادی به‌مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) و اجرای مراسم بانگ الله اکبر در شب 22 بهمن از دیگر برنامه‌هاست.



وی در ادامه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از وظایف و تکالیفی دانست که هیچ یک از آحاد ملت نباید از مشارکت در آن شانه خالی کنند، اضافه کرد: کارکنان و سربازان این یگان دوشادوش دیگر ملل در این روز غرورآفرین مشارکت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.



حجت‌الاسلام قادری حضور بازنشستگان در شبکه آفتاب، صعود تیم کوه‌نوردی یگان به ارتفاعات استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیان مقام معظم رهبری، حضور در گلزار شهدا و تجدید عهد و پیمان با امام(ره) و شهدا، همایش پیاده‌روی به مناسبت نکوداشت ایام دهه فجر، مراسم نور افشانی در شب 22 بهمن و برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر را از دیگر برنامه‌های در‌نظر گرفته شده این ایام برشمرد.



مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در پایان، خاطرنشان کرد: ناگفته‌های انقلاب باید توسط انقلابیون برای نوجوانان و جوانان بازگو و تبین شود؛ چراکه این عزیزان با آشنایی از رخدادهای آن دوران می‌توانند جایگاه ایران در سال‌های قبل و پس از انقلاب را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

captcha