جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 1371584
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرنگاران افتخاری/ نرگس زارعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این خبر عنوان کرد: این ویژه‌برنامه برای عموم زائرانی که در این ایام برای عرض تبریک به محضر حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده است.
وی گفت: در مراسم جشن میلاد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام‌جمعه موقت مشهد سخنرانی می‌کند. همچنین مدیحه‌سرایان، مولودی‌خوانان و شعرای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این ایام در شادی ولادت این امام همام به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: این مراسم در روز جمعه، 18 بهمن‌ماه از ساعت 18 تا 20:30 در رواق مبارکه امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. همچنین ویژه‌برنامه روز میلاد امام حسن عسکری(ع) روز شنبه، 19 بهمن‌ماه از ساعت 9 تا اذان ظهر و عصر تدارک دیده شده است و ابعاد مختلف شخصیت آن حضرت برای زائران حرم مطهر رضوی تبیین می‌شود.

captcha