22بهمن، روز به نمایش گذاشتن ایستادگی ملت ایران است
کد خبر: 1373896
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
حجت الاسلام نکونام:

22بهمن، روز به نمایش گذاشتن ایستادگی ملت ایران است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری 22بهمن را روز نمایش ایستادگی ملت ایران، بیزاری جستن از استکبار و پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اراده و قدرت الهی را عامل اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این انقلاب به اراده و قدرت الهی شکل گرفت تا پرچم اسلام  به دست آخرین منجی عالم بشریت امام زمان (عج) سپرده شود و زمین پر از عدل و داد شود.

وی بیان اینکه 35 سال پیروزی انقلاب در اوج عزت و اقتدار به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: ملت ایران در حالی وارد 36 سال پیروزی انقلاب خود خواهند شد که در اوج عزت و اقتدار ملی قرار دارد و دشمنان ضعیف تر و حقیر تر از گذشته شده است.

به گفته حجت الاسلام نکونام، پای های انقلاب به لطف و عنایت پروردگار، رهبری های داهیانه امام و مقام معظم رهبری و استقامت، بصیرت و ایستادگی مردم روز به روز محکم تر و مقتدر شده و این استحکام تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

وی پیروی از ولی فقیه در زیر سایه بصیرت و استقامت را راه پیروزی ملت بر دشمنان دانست و تصریح کرد: در ریز سایه بصیرت، هوشیاری و استقامت و پیروی محض از تدابیر و رهنمودهای ولایت فقیه انقلاب جایگاه و مسبر خود را حفظ خواهد کرد و هیچ گونه انحراف و سستی در راه رخ نخواهد داد.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه ملت ایران مصمم تر و گسترده تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باری دیگر با ارزش ها و آرمان های انقلاب تجدید و عهد و پیمان خواهد کرد و 36 سال انقلاب را جشن خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران به هیچ وجه نیاز به دعوت مسئولان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ندارد تصریح کرد: امت اسلامی با الهام گیری از مکتب عاشورا با دیگر وفاداری خود به اسلام و انقلاب را نشان خواهند داد و یک پارچه در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور و حماسه ای دیگر رقم خوهند زد.

حجت الاسلام نکونام مردم را صاحب اصلی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این مردم انقلاب را از فرزندان و هستی خود با ارزش تر می دانند؛ بنابراین به هیچ وجه در پاسداری و حمایت و صیانت از آن کوتاهی نخواهند کرد و این ایستادگی را فردا به نمایش خواهند گذاشت.

وی 22 بهمن را روز لبیک گفتن به تمامی ارزش ها و آرمان های انقلاب دانست و تصریح کرد: ملت ما در این روز بیزاری و تبری جستن خود از استکبار و یاوه گویی های دشمنان قسم خورده را فریاد خواهد زد و با امام زمان (عج) و حسین زمان خود بیعت و تجدید میثاق دوباره خواهد کرد.

captcha