ترویج سبک زندگی اسلامی؛ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن
کد خبر: 1379289
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

ترویج سبک زندگی اسلامی؛ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

گروه اجتماعی: سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی مطابق بر آموزه‌های دینی و اسلامی می‌تواند از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان روز گذشته، چهارم اسفند در دیدار با مربیان طرح چهره به چهره در شهرستان قروه اظهار کرد: از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی و سبک زندگی اسلامی جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن و زدودن سبک زندگی غربی از جامعه اسلامی است که مربیان طرح چهره به چهره در این زمینه می‌توانند بسیار مؤثر و کارساز باشند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به نوع آموزش‌های طرح چهره به چهره، مربیان این طرح موفق می‌تواند از نزدیک با مردم درخصوص مسائل و مشکلات فرهنگی ارتباط برقرار کنند، افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی مطابق بر آموزه‌های دینی و اسلامی می‌تواند از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری کند.
قلعه‌شاخانی با اشاره به اینکه هدایت و راهنمایی یکی از اصول مهم دین اسلام است، اعلام کرد: در طرح چهره به چهره که هدایت و امر به معروف مخاطبان مورد نظر است، مربیان به‌صورت چهره به چهره مخاطبان را به راه راست هدایت می‌کنند و احکام الهی را متذکر می‌شوند.
وی یادآور شد: به‌منظور ترویج سبک‌های علمی در آموزش و هدایت مخاطبان ویژه طرح چهره به چهره به‌زودی گردهمایی مربیان با دعوت از اساتید بزرگ علوم تربیتی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، در دیدار سرپرست اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با مربیان و متولیان طرح چهره به چهره شهرستان قروه، تعدادی از مربیان به ارائه نقطه نظرات خویش در این زمینه پرداختند، از جمله این نقطه نظرات، توجه و اهتمام به امر آموزش با دعوت از اساتید خبره این علم، برگزاری گردهمایی مربیان طرح چهره به چهره هر شش ماه یکبار و کمک به ترویج این طرح در سراسر استان بود.

captcha