کد خبر: 1395511
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف بیرجند از برگزاری مراسم جشن ویژه میلاد حضرت زهرا(س) در دو بقعه متبرکه شهرستان‌های بیرجند و درمیان خبر داد.


حجت‌الاسلام دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: با توجه به در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) مراسم جشن و شادی در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند و آستان مقدس بی بی سیده زهرا(س) برگزار می‌شود.



وی ادامه داد: مراسم محوری در آستان مقدس امامزادگان باقریه 31 فروردین هم‌زمان با روز ولادت حضرت زهرا(س) با حضور بانوان ولایی شهرستان برگزار می‌شود.



رئیس اداره اوقاف بیرجند از برپایی جشن در آستان مقدس سیده زهرا(س) خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور 300 نفر از بانوان عضو جمعیت سرزمین خورشید و با سخنرانی حجت‌الاسلام اشرفی برگزار می‌شود.

captcha